FACEBOOK

środa, 30 grudnia 2015

Białkowo- tłuszczowy omlet na słodko


Chyba jedno z moich ulubionych śniadań.
4 składniki... w porywach 6- jeśli wybieram opcję z polewą czekoladową.
Omlet białkowo- tłuszczowy w słodkiej odsłonie.

SKŁADNIKI:
*jaja kurze całe (u mnie 2 L),
*wiórki kokosowe (u mnie 25g),
*odżywka białkowa (u mnie miarka),
*1/2 łyżeczki sody oczyszczonej + masło orzechowe do posmarowania
W przypadku polewy czekoladowej: kostka gorzkiej czekolady 90% + łyżka oleju kokosowego.

PRZYGOTOWANIE: wiórki, jajka, odżywkę białkową i sodę mieszamy w misce łyżką na jednolitą masę. Można dodać 2 łyżki wody dla lepszej konsystencji. Całość wylewamy na rozgrzaną patelnię, przykrywamy pokrywką i smażymy około 7 minut z jednej strony, a następnie obracamy na drugą stronę i smażymy jeszcze pod przykryciem około 3 minut. Gotowy omlet smarujemy masłem orzechowym lub przygotowujemy polewę:
W rondelku na małym ogniu roztapiamy olej kokosowy wraz z kostką czekolady. Kiedy się roztopią po prostu polewamy omlet.
Moja ukochana odżywka białkowa, bez której omlet na pewno nie byłby taki cudowny, czyli smak ciasteczka lub mrożona kawa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz