czwartek, 26 marca 2015

Brzuch !




Dostałam od Was sporo pytań na temat skutecznych ćwiczeń na mięśnie brzucha.
Dlatego zdecydowałam się trochę przybliżyć Wam tę tematykę.
Na początku drogie Panie brzuch naprawdę robi się w kuchni i żadne ćwiczenia typu brzuszki nie sprawią, że tzw. "oponka" nagle zniknie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki!
Kobiety mają tendencje do odkładania się tkanki tłuszczowej właśnie na brzuchu, udach, biodrach lub pośladkach. Jeżeli akurat Waszym problemem są boczki i oponka, oznacza to tylko tyle, że jest to Wasze miejsce problematyczne i niestety zaczniecie gubić centymetry w tym miejscu właśnie w najpóźniejszym czasie. Aleeeee cierpliwość się opłaca ! NAPRAWDĘ !
Więc, co z tą straszną oponką, która nie chce zniknąć ?
Po pierwsze ćwiczymy całe ciało ! Nie da się zgubić wyłącznie tłuszczu zgromadzonego na brzuchu.
Oczywiście możecie robić tysiące brzuszków, ale one nie odsłonią Wam kaloryfera, a jedynie wzmocnią mięśnie brzucha.
Więc po drugie trzeba się przestawić na zdrowe odżywianie !
Niestety nie ma w tym przypadku żadnej innej metody.
Brzuch nie lubi cukru, gazowanego, smażonego.
ZA to uwielbia warzywa, mięso, węglowodany złożone typu brązowy ryż, kasza, makaron pełnoziarnisty.
Owoce też są dozwolone, ale najlepiej na śniadanie, ewentualnie jako produkt zjedzony bezpośrednio po treningu
I po trzecie trzeba wiedzieć jakie ma się dzienne zapotrzebowanie kaloryczne i stosować ujemny bilans kaloryczny.
Ale nie dieta 1000 kcal i nie 1200 kcal !!
Tyle kalorii zazwyczaj potrzebują Wasze narządy do normalnego funkcjonowania, więc jak przy takiej kaloryczności mówić o ćwiczeniach!
Obcinamy około 20% naszego zapotrzebowania kalorycznego
. Tu też nie polecam od razu stosować bilansu -20%, tylko stopniowo obcinać kalorie, np po 50kcal na tydzień i obserwować jak nasz organizm się będzie zachowywał
. Jeśli Was dalej będą nurtowały wątpliwości na temat płaskiego brzucha piszcie wiadomości z pytaniami. Postaram się na nie odpowiedzieć :) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz